Полезная информация  Как проверить качество матраса при доставке?

Как проверить качество матраса при доставке

Як перевірити якість матраца під час доставки? Матріти включаються до "Список непродуктів товарів належної якості, які не підлягають поверненню або обміну на подібні товари" (указ № 55 уряду Російської Федерації 19 січня 1998 р.) При примхі клієнт. Тому важливо негайно перевірити при доставці матраца в Москві відповідність важливих параметрів. Генеральний директор Centril з прийняття матраца: Ми перевіряємо упаковку: не слід розірвати, зламати (бруд на фільмі дозволений, ні на випадок); Ми перевіряємо розмір, назву товару в чекі, документах та на етикетці; Перевірте ширину та довжину рулетки; Перевірте товщину; Ми перевіряємо гладкість поверхні: візуально там не повинно бути помилок, суглобів та нерівностей; Запах від нового матраца - це допустиме і нормальне явище. Цілісність упаковки та чистота справи. Упаковка не повинна пошкодитися! Чистота у виробництві суворо контролюється. Але під час доставки може з’явитися випадкові пошкодження упаковки. Якщо, не перевіряючи, підписуючи брудний матрац, доведіть пізніше, що вас не забруднили, навряд чи ви досягнете успіху. Маркування. Важливо перевірити модель та розміри матраца за документами та міткою на матраці. Переконайтесь, що в ланцюзі "Кошик сайту - обробка замовлення - відправка - доставка", помилок не було. Розміри. Якщо матрац приїхав не скручений, виміряйте розміри та висоту. Скручені матраци повністю відновлюють параметри через кілька годин. Зверніть увагу, що згідно з Гостом, відхилення в розмірах в межах 1-2 сантиметрів-це не шлюб! Гладкість поверхні. Ви можете перевірити як матрац під час першого огляду, перевіряючи точність швів та плавність поверхні. Стім тримає наповнювач у корпусі, коли він пошкоджений, матеріал може бути втрачений з часом. Якщо шари начинки переміщуються під час транспортування, Хілл та Холлоуз будуть помітні на матраці. У цьому випадку матрац повинен бути замінений. Пахнути. Зверніть увагу, що запах нового матраца нормальний. Протягом декількох днів у 99% випадків це усувається без сліду. Якщо він не зникне навіть через тиждень, зверніться до виробника. Зазвичай, підтверджуючи цей факт, проблем з обміном немає. Як тільки ви підписалися на отримання матраца, вважається, що матрац прийшов у належній якості. Якщо в майбутньому ви невдоволені його якості, всі претензії будуть розглянуті фабрикою, враховуючи вимоги правильної роботи продукту. І вся несерйозна шкода буде вважатися отриманою під час використання матраца.